Klachtenregeling
Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Klachtenregeling Praktijk De Zonnebloem
Uw klacht heeft onze aandacht
Uiteraard hopen wij dat u tevreden bent met de door ons geleverde zorg. Mocht dat niet het geval zijn dan hopen wij dat u contact met ons opneemt en de klacht aan ons kenbaar maakt. Binnen 14 dagen ontvangt u een reactie van ons terug. Wij gaan hier namelijk graag met u over in gesprek.
Onderstaande link kunt u gebruiken als u een klachtenformulier wilt invullen en afgeven aan de huisartsenpraktijk:
220915_Procedure_klachtenopvang_Klachtenformulier-invulbaar
Mocht dat toch niet tot tevredenheid stemmen
Mocht het gesprek niet tot uw tevredenheid worden afgesloten of we komen er samen niet uit dan kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris van de HADOKS.
Wij zijn volgens de wet WKKGZ aangesloten bij een klachtenregeling en een geschillencommissie.
De klachtenfunctionaris kunt u bereiken via post:
Klachtenregeling
T.a.v. de Klachtenfunctionaris
President Kennedylaan 15
2517 JK Den Haag
Of via een melding op de website van de Hadoks
www.hadoks.nl/patienten/klachtenregeling
De klachtenfunctionaris kan bemiddeling of mediation bieden tussen u en uw huisarts
Als bemiddeling niet werkt
Dan kunt u zich wenden tot de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg ( SKGZ)
Hen kunt u bereiken via telefoon of per
post
SKGE, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven,
telefoonnummer 088 0229100.